Ahad, 28 September 2014

Si SeMuT


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Ya Allah, Ya Tuhanku, Allahu Akbar

Assalamualaikum

Alhamdulillah, setelah sekian lamanya tidak meng'update' blog, akhirnya hari ini diberi kesempatan olehNya :)

Saya tak tahu nak mula dari mana. Idea tak ada. Eh, bukan tak ada tapi tak tahu nak berkongsi cerita yang mana satu pada korang. Banyak sangat. Yelah, dah lama sangat tak update :P

Hmm, okay sekarang saya nak bagi tahu pada korang yang saya sudah pun habis belajar. Hee. Degree. Tunggu nak konvo je ni. InsyaAllah pertengahan bulan November nanti :))

Lepas tu kan, sekarang saya sambung belajar peringkat sarjana a.k.a master. Hihi. Malu rasa. Alhamdulillah, Allah bagi rezeki pada saya untuk sambung belajar di UTM. Ulang alik dari rumah tapi sebenarnya belum rasmi jadi student UTM sebab saya menunggu transkrip yang dihantar USIM.

Dalam minggu ni baru selesaikan online application. InsyaAllah lagi 2,3 minggu dapat offer letter kot. Hihi. Tak sangka saya akan ambil master (research). Ilmu tak lah dalam sangat nak ambil research tapi apa-apa pun itulah yang Allah sudah susun atur untuk saya. Bersyukur dengan semua nikmatNya.

Rasanya itu je kot untuk permulaan. InsyaAllah, lepas ni korang akan bosan melihat saya asyik update je ~ :P:P

Walkie-talkie: Masing-masing ada rezeki yang Allah dah aturkan. InsyaAllah, yakin padaNya.

p/s: masih blurr dan masih malu-malu macam kucing. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan