Isnin, 2 Mei 2011

ThE TimE hAs cOmE tO gEt mE !!



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih. .


Assalamualaikum. . . . .  :)
What's up ? Sihat ke sakit ?
Sakit apa ? Sakit hati ? Sakit otak ?
Or sakit nak exam esok ?? Hahahahaaa. . . .
Semestinya aku. . .  :P




Biasa la tu kan.Time exam je , sakit itu , sakit ini . .Kira stress la tuu.
Sudah - sudah ,tak mahu la seteres , seteress ni..Ohohooo...Gileeer dah.  X)

Whatever pun , aku mengharapkan korang doakan aku dipermudahkan untuk menjawab soalan peperiksaan esok sampai la 13 Mei nanti ea.Maafkan juga diri aku yang tak sempurna ni , wuuuuu. . .
Salah silapku harap dimaafkan. (dengan nada manja ni...)  :P




Heh , masa aku tengah syok dok exam. .Korang mesti da seronok - seronok dengan bantal - bantal wangi korang , dengan TV , dengan belog , dengan segala macam la kat rumah ~ Wek !
Siapa yang habis exam dulu dari aku , memang aku benci laa korang. . .Hahaha. .   :P


Okay , tak ada hal punya la.Aku okay je sensorang kat sini baca buku , korang pergi la balik. .
Hahh. .aku akan merindui korang selalu ! Entah bila dapat jumpa balik kan ?




Hmm , pertemuan dan perpisahan tu lumrah. .
Segala yang berlaku adalah kehendak dari Nya.Kita sebagai manusia hanya merancang , hanya berdoa , hanya menantikan apa yan ditentukan Allah.
Mungkin kemanisan dan kebahagiaan yang berlaku , dan mungkin bertentangan .

Ukhwah yang terbina dengan niat kerana Allah , takkan terputus macam tu je.Kalau kita akan berjauhan , pertemuan pasti akan datang .Perpisahan pun akan datang jika kita bertemu.




Segalanya berpasangan kan ? Setiap ciptaan , setiap perkara yang ada tu berpasangan.Wuuu , sweet kan ? :)

Indahnya ciptaan Allah. .


Hee , okay korang ! Kepada student - student yang akan berperah otak esok , good luck !!
Sama - sama kita berjuang hingga ke penghujung ! Oh yeah ~~  :D







p/s : tak nak short sem ! nak balik rumah ~  :P



Tiada ulasan:

Catat Ulasan